söndag 20 juli 2008

Håglös cykling

Hur kan jag ha missat Flight of the Conchordes? Det roligaste jag sett på länge.



I dag blev det en två och en halv timmes cykelrunda i jobbig vind följd av 34 minuters bricklöpning. Kommer snåla in på löpningen nu inför Kalmar för att spara på min vad, men jag var tvungen att provspringa tävlingstightsen med den lilla cykelblöjan. De kändes helt ok.

Det var ingen bra träningsdag i dag. Kände mig energilåg, håglös, illamående och utan tryck i benen. Jag undrar om jag helt enkelt tränat för lite på sista tiden. Eller så är jag inte helt återställd från Sövde fast jag kände mig fräsch redan två dagar efter.

Colting bröt Ironman Lake Placid efter cykelstrul, men Björn Andersson ligger två med bara en dryg mils löpning kvar. Heja heja!

Inga kommentarer: